Zimowe dni w Kamesznicy

Ferie w Kamesznicy

W pierwszym tygodniu ferii zimowych w dniach 02-04.02.2018 r. w naszej parafii zorganizowano młodzieżowy wyjazd do Kamesznicy. Po przyjeździe rozpakowaliśmy się i zagościliśmy w naszych pokojach. Z racji pierwszego piątku miesiąca wieczorem wybraliśmy się na Eucharystię oraz mieliśmy okazję do Spowiedzi Świętej.

Po liturgii zostaliśmy w kościele, by wspólnie ostatni raz kolędować z zespołem muzycznym ,,Dzień dobry”. Nasz pierwszy dzień wyjazdu zakończyła pyszna kolacja, wspólna modlitwa oraz różne gry planszowe lub karciane. Następnego dnia po porannej modlitwie i śniadaniu udaliśmy się na kulig. Po powrocie zjedliśmy obiad i ruszyliśmy w góry na dwugodzinny spacer. Mijaliśmy przepiękne widoki! Wieczorem modliliśmy się podczas Mszy Świętej za naszych rodziców i opiekunów. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, tańcem, śpiewem, zabawą oraz grami. W ostatnim dniu naszego wyjazdu spadło dużo śniegu, więc po Mszy Świętej, która odbyła się w pobliskim kościele wybraliśmy się na dwór, żeby nacieszyć się śniegiem. Zrobiliśmy bitwę na śnieżki oraz zjeżdżaliśmy na czym się dało. Po wspólnie spędzonym czasie przyszło niestety udać się na peron i wrócić do naszych domów. Nawet w pociągu nie traciliśmy ani chwili: graliśmy w gry, śmialiśmy się i rozmawialiśmy. Bardzo dziękujemy Pani Bożenie Blicharskiej oraz Pani Elżbiecie Gdesz za opiekę nad nami. Bawiliśmy się świetnie dzięki naszym wspaniałym opiekunom, którzy zapewniali nam atrakcje każdego dnia i dbali, byśmy ten czas spędzili wspólnie w przyjaznej atmosferze.

Asia Kowalska

Zdjęcia do zobaczenia TUTAJ

"Nie ma wolności bez solidarności! Dzisiaj wypada powiedzieć: nie ma solidarności bez miłości - więcej! - nie ma przyszłości człowieka i narodu"