Zimowe dni w Kamesznicy

Ferie w Kamesznicy

W pierwszym tygodniu ferii zimowych w dniach 02-04.02.2018 r. w naszej parafii zorganizowano młodzieżowy wyjazd do Kamesznicy. Po przyjeździe rozpakowaliśmy się i zagościliśmy w naszych pokojach. Z racji pierwszego piątku miesiąca wieczorem wybraliśmy się na Eucharystię oraz mieliśmy okazję do Spowiedzi Świętej.

Po liturgii zostaliśmy w kościele, by wspólnie ostatni raz kolędować z zespołem muzycznym ,,Dzień dobry”. Nasz pierwszy dzień wyjazdu zakończyła pyszna kolacja, wspólna modlitwa oraz różne gry planszowe lub karciane. Następnego dnia po porannej modlitwie i śniadaniu udaliśmy się na kulig. Po powrocie zjedliśmy obiad i ruszyliśmy w góry na dwugodzinny spacer. Mijaliśmy przepiękne widoki! Wieczorem modliliśmy się podczas Mszy Świętej za naszych rodziców i opiekunów. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, tańcem, śpiewem, zabawą oraz grami. W ostatnim dniu naszego wyjazdu spadło dużo śniegu, więc po Mszy Świętej, która odbyła się w pobliskim kościele wybraliśmy się na dwór, żeby nacieszyć się śniegiem. Zrobiliśmy bitwę na śnieżki oraz zjeżdżaliśmy na czym się dało. Po wspólnie spędzonym czasie przyszło niestety udać się na peron i wrócić do naszych domów. Nawet w pociągu nie traciliśmy ani chwili: graliśmy w gry, śmialiśmy się i rozmawialiśmy. Bardzo dziękujemy Pani Bożenie Blicharskiej oraz Pani Elżbiecie Gdesz za opiekę nad nami. Bawiliśmy się świetnie dzięki naszym wspaniałym opiekunom, którzy zapewniali nam atrakcje każdego dnia i dbali, byśmy ten czas spędzili wspólnie w przyjaznej atmosferze.

Asia Kowalska

Zdjęcia do zobaczenia TUTAJ

"Pragnienie, by żyć lepiej, nie jest niczym złym, ale błędem jest styl życia, który wyżej stawia dążenie do tego, by mieć aniżeli być, i chce więcej mieć, nie po to aby bardziej być, lecz by doznać w życiu najwięcej przyjemności"